Persian
هیچ محصولی در سبد سفارش شما وجود ندارد.
جستجو

چسب کارتن Z6

تولید کننده: شرکت گلوکوزان
0 تومان
در چسب های پایه نشاسته یکی از پارامتر های مهم و موثر در قدرت نفوذ و سرعت در چسبندگی میزان DS یا همان میزان ماده خشک موجود در محلول چسب می باشد. بطوریکه رنج های مختلف DS موجود در محلول چسب کاربردهای متفاوت آن در بازار مصرف را تعیین و بر روی نفوذ و قدرت چسبندگی آن تاثیر اساسی دارد. برای تولید چسب های معمولی پایه نشاسته از نشاسته خام استفاده می گردد که با توجه به ساختار شیمیایی نشاسته رنج DS محلول این چسب ها در محدوده w/w % ۱۵ تا ۲۰ می باشد . معمولا از این چسب ها در تولید ورق های کارتن سه لایه و پنج لایه و دیگر منسوجات کاغذی استفاده می گردد.
این محصول حداقل باید مقدار 15 تن باشد.
+ -
مشخصات محصولات
توضیحات

در بازار مصرف مشتریان زیادی هستند که جهت بالا بردن قدرت و سرعت چسبندگی ، خواهان چسب هایی با DS ۲۵ تا w/w۵۵%همراه با سیالیت بالا هستند. در حالیکه با استفاده از نشاسته خام در فرمول چسب ، دستیابی به DS همراه با سیالیت بالا بطور یکجا امری دست نیافتنی است، زیرا با بالا رفتن DS سیالیت چسب کاهش می یابد و نسبت عکس دارند .در این راستا واحد تحقیق و توسعه گلوکوزان با مطالعه و تلاش همه جانیه توانسته است با اصلاح ساختار شیمیایی نشاسته خام و بهره گیری از نشاسته اصلاح شده، ضمن ارتقاء رنج DS در محدودهماده خشک۲۵ تا w/w ۵۵% و در عین حال حفظ سیالیت و روانی عالی در محلول چسب حاصل شده، طیف وسیعی از مشتریان چسب پایه نشاسته را تحت پوشش خود قرار دهد.

چسب Z6در تولید نوار چسب های کاغذی ها، آب چسب­ها ، پاکت سازی ، تولید ساک دستی های کاغذی ، صنایع بسته بندی مواد غذایی و صنعتی و دیگر منسوجات کاغذی کاربرد فراوان دارد. Z6بر خلاف چسب های پایه سیلیکونی و بعضی از چسب های موجود در بازار ، هیچ عوارضی را متوجه کارگران ، مصرف کنندگان و محیط زیست نخواهد کرد ودارای گرید غذایی می باشد.

پشتیبانی واتساپ